Tuesday, September 15, 2015

Setahun???

Assalamualaikum..

Lama dah aku tak menjenggah blog ni.. bukak2 je rupanye dah hampir setahun aku tak update blog ni. mcm2 kisah tak dapat aku jadikan kenangan kat sini utk anak2 aku baca kemudian hari. sorry anak2 mama.. kalau mama kamu ni punya masa yg byk terluang + rajin, pasti kisah2 kamu berdua sudah mama coretkan kat sini..

Alhamdulillah.. Setahun berlalu banyak mengajar aku tentang kehidupan. kehidupan tanpa insan bergelar abah lagi disisi. Miss abah so much. Al-Fatihah Hj. Mustapa Bin Wahab. (26/11/1943 ~ 18/11/2014). banyak kenangan bersama arwah abah. Abah.. ampunkan dosa anakmu ini.. halalkan makan minum anakmu ini.. akan anak mu mendoakan utk kesejahteraan abah di sana. Ya Allah, tempatkanlah abah ku di Syurga Mu.

aku masih di sini.. ditempat yg sama aku ditugaskan.. masih di JKR CPUM. hasisshhh... lama juga aku bertahan kat sini.. cepat la dapat pindah ke tempat lain.. walaupun berat tapi sampai bila??? sampai bila aku nak hidup berulang alik mcm ni??? PENAT..

anak2 makin membesar.. masing2 ada perangai masing2.. kesian anak2 mama.. maafkan mama ye sayang..

tak dapat nak cerita pjg lebar kat sini..

dah nak dekat 4.30pm.. nak balik.. kawan2 dah bising kat whatsapps...

last words from me.. Selamat Hari Malaysia..

ok.. jumpa lain kali.. tata..


No comments: