Tuesday, June 15, 2010

Fishing?? Buang Tabiat Ni...

Tetibe rase mcm nk g memancing lak..
walaupun hakikatnye x pandai memancing..
tapi bile tgk org memancing..
rase mcm best je memancing tu..


org kate memancing ni boleh menenangkan fikiran..
sbb mcm layan blues sensorang..
mcm org bodoh pun ade..

and lagi feel bile ikan makan umpan..
dpt lak ikan besar yg mkn..
nak layan ikan sampai naik darat sgt la best...
tp lenguh tangan mmg x engat..

bile ye nak g mancing ni?
bile lg nk camping tepi pantai?
bile lg nk buat BBQ?
bile ye nk tgk sunset lg?

B-I-L-E?

5 comments:

♥ LeeN ♥ said...

dulu, keje aku adalah teman uncle2 aku mancing. aku langsung tak minat mancing ok. aku hanya suka baca buku tanpa gangguan, mengadap sungai atau laut semasa orang lain sibuk memancing. jd jangan suruh aku pegang itu kail, pumpun, cacing whatsoever. hahahahahaa.

Misz YaTie said...

dulu mase aku tgh dlm prob, mancing tu la aku buat.. join abg2 aku mancing.. x penah nk pasang umpan.. abg aku yg buat semua tu.. aku cume termenung tunggu ikan.. hehhe.. tp rase mcm tenang je mase tunggu ikan tu.. sbb boleh berfikir dgn waras.. hehhe..

shiela said...

kalau aku, masa tunggu ikan makan umpan, rasa mcm nak terberi2..senyap suasana sunyi sgt..hahaha..boleh ;p

♥ LeeN ♥ said...

wah. aku macam faham je bila suasana terlampau sunyi kita akan rasa macam nak terberi-beri. eh. btul la shila.

Misz YaTie said...

uik.. apsal topic beri2 ni yg kite ulas kan? aku tetibe rase nk terberi gak la...hehehe