Thursday, June 2, 2011

~ AKU YG ALA² DIET ~

skrg ni aku x brp gemar nk mkn nasik..
kalau mkn pun amik sikit je..
dlm sesudip rata..

lauk pun aku tgk mood..
kalau asam pedas atau masak kari ke mmg lg aku x lalu nk mkn.
aku x suke kari, tp si suami suke kari..
haiyaa.. mau termuntah lorrr..

tp kat umah slalu standby roti gardenia butterscotch..
sedap n x jemu pun mkn roti ni..
dulu suke mkn yg coklat raisin..
pun sedap gak..
tp skrg lagi suke butterscotch..


pastu mesti ade buah-buahan..
kiwi ke, anggur ke, pear ke, tembikai ke..

pastu mesti ade air susu..
full cream ke fresh milk ke atau low fat..
ape2 la, asalkan susu..
kadang2 buat air milo pun aku campur susu ni ckit..

nape jdk camni ye..
maybe sbb aku dh makin tua kot..
dah jemu mkn nasik..

kalau camni, boleh jdk kurus mcm shila la nmpk gayenye...
boleh kuruskan peha same mcm shila..
leh nmpk langsing.. nmpk kaki panjang w/pun diri kemetot..

k la..
mau smbg mkn ini watermelon..
tapau dari umah je..
jemput mkn ye kengkawan..
bye...
hehhe..

2 comments:

shiela said...

hahaha..eleleleele..ngengada :p

YaTie IzaTie said...

ye la.. ko super kurus dah wei.. sgt jelez...