Friday, April 24, 2009

jumaat yg mcm best...

ape yg perlu aku buat arini? hari jumaat adalah hari kerje paling singkat yg aku rase.. rase mcm membazir je g keje.. ade ke patut aku berkate camtu?? statement yg agak merbahaya kan? tp aku rase mcm heppy je arini.. dari pg ade je bende aku nak buat sblm aku menghilangkan diri lg selama 4 ari.. hilang bukan bermaksud aku ni melarikan diri tp aku kene attend satu kursus yg xde kene mengene dgn keje aku ni... kursus pendidikan demografi asas di Everly Resort Hotel from 26 - 29 April 2009.. tp aku dah tgk activity cam ok je.. so pegi je la.. lg satu kursus di Caw. Kej. Mekanikal di Midvalley.. under JKR.. ni mmg aku yg mintak.. dapat lak tu.. 28 - 30 Apr 2009.. tp aku cam xde mood lak nak pegi sbb dlm list tu aku sorang je perempuan.. so aku decided x nak pegi n replaced ngan member satu opis ngan aku.. settled..

lepas ni aku akan free dr pk pasal keje selama 4 ari ni... tp lepas kursus ade mcm² keje yg aku kene buat.. 3 project aku jln serentak.. my 2nd boss dah pesan to settled it within 1 weeks after aku balik dari kursus.. hopefully aku dapat handle semua tu.. harap² la boss aku dapat guide aku yg masih termanggu-manggu ni... "En.Mad tolong la budak kecik ni... kecian kat dia"

No comments: