Wednesday, April 22, 2009

kursus pengenalan pengurusan dan professional

dah lame x update blog ni.. actually aku baru je balik dari kursus selama 8 ari kat WRC Country Resort Kajang.. baru skrg ade mase nk menaip n3 ni... balik je keje dah belambak kertas² bawah pintu ni.. so kene la settle kan dulu yg lebih penting....

activity fox web


nak crite sikit mase aku g kursus tu.. mule² tu mmg malas nak pegi.. x tau la.. lame sgt kot... tp bile dah sampai sane suasana die dah bertukar.. aku mcm suke lak.. bukannye ade mamat encem pun kat sane.. kebanyakkan laki org babe.. first 3 days tu mmg best la.. x borink sbb ade macam² activity for team building... rase mcm senang nak masuk ngan group aku ni.. maybe sekepale kot dgn aku ni...

wedding of the year...

masuk ari ke-4, team building dah abis dah.. sesi ceramah pun bermula.. mula la mate aku ni layu je sentiase.. mane x nye.. kursus ni start kol 6a.m to 11 p.m.. penat giler.. rase mcm x de rehat langsung.. tp ape² pun aku seronok gak la join kursus.. kursus yg membuatkan aku kenal lebih ramai manusia kat bumi Allah ini...


No comments: