Monday, June 1, 2009

Majlis Perpisahan

Hari ini JKR Mekanikal mengadakan majlis perpisahan beberapa staf JKR Mekanikal iaitu En. Ahmad Ridzaudin; Penolong Pengarah Kanan Mekanikal yg akan bertukar ke JKR Wilayah Pesekutuan Labuan, En. Abu Samah; Pembantu teknik Bengkel yg telah bersara dan beberapa orang pelatih IPT yang telah menamatkan latihan industri di JKR Mekanikal.
Sebenarnye aku agak risau dengan ketiadaan En. Ahmad. Bagi aku En. Ahmad seorang bos yg baik dan very smart dalam membuat keputusan. Menjadik tempat rujuk terutama aku yg masih mentah dalam bidang ni. Lepas ni En. Ahmad dah xde, kat mane pulak aku nak merujuk lepas ni.. 1st bos aku tu mcm blur² je.. die pun baru je transfer ke Mlk. x sampai 2 bulan.. x tau la nak cakap camne.. Pening gak la.. 2 dr projek aku tu share ngan die.. sbb project tu melibatkan org² besar Mlk. dewan banquet TYT & dewan serbaguna di kediaman rasmi ketua menteri melaka. Nape la cepat sangat dia kene transfer.. kalau nak pindah tu, biarla aku dah terror ckit.. Ape² pun tu merupakan satu cabaran untuk aku berdiri di atas kaki sendiri.. n aku aim nak jdk mcm dia. dlm usia yg muda iaitu 34 thn dah naik ke J48... insyaallah boleh.. chaiyok2!!!!

1 comment:

shiela said...

chaiyok2 dak kenet..hehe