Tuesday, May 26, 2009

yahooo... dah gaji..

sepatutnye aku tulis n3 ni smlm.. tp disebabkan semalam aku bz n budget nak update mlm ckit, unfortunately broadband aku t'tinggal kat office pulak.. so pagi2 ni sementara seminar Air Cond blom start lg sempat gak la aku mencuri mase b'kerje untuk taip hal semalam...
untuk pengetahuan uol ptg smlm for da 1st time aku g buat penyerahan project lift.. b4 this aku x penah t'libat langsung ngan lift ni.. yg aku tau, aircond, pump, fire fighting, cold water and hot water.. so dgn konpiden nye aku pegi la lawatan tapak utk serahan project.. walaupun x xpert kene gak la buat2 xpert.. tp ade something yg aku nak share ngan uol.. kalau uol dlm lift yg tinggi2, tlg la jgn nak ngumpat dlm lift.. kalau la dpt org maintenance yg nakal diorng akan dengar perbualan uol.. hehheh.. so b careful k..
25hb dah gaji.. slalu je tunggu time2 gaji ni.. nak tunggu gaji masuk amik mase sebulan.. nak abiskan, x sampai 1/2 hari... malam td gak aku g settlekan all da hutang2.. mcm byk je hutang aku tu kan.. yg pastinye bile dah settle sume utang2 tu baru lah leh pk duit selebihnya nak buat ape.. memandangkan bulan ni byk sgt undangan perkahwinan, t'pakse la kene ketepikan sikit duit nak beli hadiah.. x leh nak m'bazir lg.. it's time tu kumpul duit balik... chayukkk!!!!

No comments: