Wednesday, March 31, 2010

Today is My Birthday..

aku betol2 x sangke arini aku dah 28 thn.. bukak je mate pagi tdk, aku termenung.. pastu senyum sorang2 mcm kerang buchuk sambil berkata dlm hati "aku dh semakin tua.. uwaaargghh!!!" aku kene terima kenyataan bahawa aku sudah berumur 28 thn.. hhehe..

arini aku rase gembira sbb ramai sangat yg wish my befday tak kira la kat FB, YM, sms, mms, and calls.. thanks korang yg still ingat befday aku.. sayang korang.. mmuuahhh... to my family, thanks sbb x penah lupe befday adik and busu kesayangan yg cute mute ni.. heheh..

tp pagi2 td mase sampai opis, aku received 1 sms from mama jamilah a.k.a mak mertua x jadik aku.. suddenly aku rase sedeh and t'haru.. every year x penah lupe wish befday aku walaupun aku xde jodoh dgn anak dia... kalau dulu, dia la org yg bertungkus lumus buat surprise befday party utk aku.. org yg paling gembira bile tgk aku menangis kegembiraan sbb dpt present dr dia and also present from her son.. i really miss u mama.. really miss everything about our family.. along, angah, aidil, izat, azim, pitiq and also ayah.. dan jika diizinkan dan diberi kekuatan oleh Allah, aku nk jumpe sangat dgn mama jamilah.. insyaallah...

No comments: