Thursday, March 26, 2009

kawan lame..

smalam aku teringat kawan lame aku ni.. Julie.. saje2 je call die.. byk gak story kitorang.. aku dgn die ni dah lame kawan.. since kat skolah teknik lagi.. satu dorm ngan aku.. die tu gile2 budaknye.. samapi skrg pun tetap same je.. tu yg buat kitorang rapat.. kawan aku ni dah kawen pun.. anak 2 ( sepasang).. best kan.. aku ni bile la lg.. dalam byk2 crite tu aku tertarik satu part ni.. 'bout my fren also la.. mrs. G.. kecian lak aku kat die.. skrg ni dah bss dr company die.. so duk umah je la.. jage anak.. tp kecian ngan dia dapat usben yg too king control.. eventhough aku nak call die pun x penah dapat.. i dunno y.. tp ape yg aku dengar, usben die mmg kawal semua pergerakan die.. oh my God.. nasib die dah dapat usben camtu.. tu yg org2 tue slalu kate.. hidup di alam perkahwinan ni ibarat perjudian.. untung sabut timbul, untung batu tenggelam... sure terseksa jiwa rage kan kalau diperlakukan camtu.. tp dah sayang.. nak buat camne.. harungi je la.. kau yg pilih sendiri pasangan hidup tu.. walau apepun, aku doakan kawan2 aku ni sentiasa bahagia di samping family dan dimurahkan rezeki yg melimpah ruah.. amin....

No comments: