Wednesday, March 18, 2009

menanti sinar bahagia..

last nite aku tgk tv with my mom & bro.. tp fikiran aku melayang sebenarnye.. ntah ape yg aku fikirkan.. mungkin aku terfikirkan ape yang abg aku cube luahkan "kenape la dia sekejam tu.. tekad sungguh dia buat keputusan tanpa memikirkan hati dan perasaan org lain.. "

kenape ye manusia seringkali cepat berubah? atau adakah lumrah manusia ni sebegitu?? kenape org yg penyabar diduge sebegitu rupe? aku pernah mengalami mcm mane abg aku alami.. kasih yg kite curahkan dah dikhianati.. hanye Allah saje yg tau mcm mane keadaan aku mase tu.. aku cube utk kuatkan diri, menjadi seorang yg tabah dan sentiase berdoa ade sinar bahagia yg menanti.. tp hakikatnye aku bukan sekuat itu.. aku selindungkan semua perasaan aku dari tontonan umum.. taknak dianggap terlalu lemah.. riak wajah aku selalu kelihatan tenang.. tp hati dan perasaan aku sebenarnye dah hilang entah ke mane.. aku x pandai nak meluah pade sesiape tp sebaliknye aku pendamkan saje..

Aku yakin Allah tu Maha Pengasih lg Maha Penyayang.. Pasti ade kebahagiaan untuk aku.. Cume aku harus terus bersabar menanti saat itu.. dan aku doakan abg aku jugak akan menemui kebahagiaan itu suatu hari nanti..
gambar yg aku ambik mase pegi bercuti lepas ape yg belaku dalam hidup aku..

No comments: