Wednesday, March 25, 2009

ngantuknyer..

last nite i dunno y, kol 8.30pm mata aku dah berat sgt.. tgk berite pun dah rase mcm khayal je.. last2 aku terus masuk tdo.. rasenye dah berkurun aku x tdo seawalz ini.. nak kate aku ni penat sgt bekerje, x jugak.. sbb x de keje kat opis tu.. just tgh prepare nk standardize SOP untuk maintenance VVIP rooms likes istana, seri bandahara rumah CM Ali Rustam and SUK.. maybe penat pk kot..

"ade satu masaelah" bile dah tdo awal ni.. tersedar tgh mlm.. tgk jam kol 1 pg.. bosan tol.. nak lolap balik belum tontu laei.. mase ni la pkiran mule la nk melayang.. teringat mcm² yg ntah ape² ntah.. mule la air mate mengalir dgn sendirinye.. hampeh betol!!! kan bagus if aku bangun buat solat ke kan.. x yah nak layan satan² ni.. tp dah lumrah manusia ni kan penuh dgn sifat bermalas-malasannye.. x terkecuali aku ni.. bile la aku ni nk berubah...

pg ni sampai opis aku ngatuk sgt² ni.. rase mcm nk sambung tdo lg... mane xnye.. aku cume tdo 4 jam je... besh betol la tdo awal ni.. lain kali tobat aku x nk tdo awal camni lg... uuwwwaaa....

5 comments:

nbalike said...
This comment has been removed by a blog administrator.
nbalike said...
This comment has been removed by a blog administrator.
shiela said...

haa..kantoi bloging time keje..hehe

shiela said...

weh, letakla chatbox..sonang aku nak komen2..hee

Misz YaTie said...

sbnrnye dolu2 aku dh letak chatbox.. tp rase mcm semak lak..
tp ko nye pasal aku letak balik la..