Tuesday, May 19, 2009

bace blog dolu-dolu..

8am to 5pm telalu bosan bagi aku plus terase lame sangat..terlalu relax sgt kat office tu sbb xde keje langsung.. just petang td je ade meeting Kualiti Mutu Kerje (KMK).. ade presentation utk dibentangkan di A Famosa pade 27 June 2009. kira pertandingan peringkat JKR Melaka.. kalau menang akan mewakili JKR Negeri dan akan present di Terengganu later.. tp sebelum presentation JKR akan adakan kursus KMK bertempat di Seri Malaysia Ayer Keroh pada 2 hingga 5 June 2009. wish me luck k..
lepas dinner td aku terbukak member aku nye blog.. blog lame2 dulu.. skrg dah x update n dah tukar new blog.. klakar lak bile bace balik blog tu.. membuatkan aku terimbas kembali mase zaman study dolu2... sungguh indah.. zaman single pastu bercouple n now dah kawin.. tu member akunye steps.. aku lak dr single ke bercouple and now back to single.. hehhe.. itu lah jalannye takdirku...

No comments: