Friday, May 22, 2009

minuman susu punye pasal...

Hari Jumaat dtg lg tp pada detik dan waktu yg menginjak dewase.. Dr awal pg kepala ni berat sgt.. Maybe x cukup tido.. Terganggu dgn pelbagai persoalan yg membelenggu fikiran.. Aku cube untuk mencari jalan keluar dan mengambil kira apa yg diperkatakan oleh ibu kesayanganku itu. Ade sesuatu yg tersirat yg susah untuk diperjelaskan... argghhh!!! Aku x suke bile berada dlm situasi begini.. Susahnye untuk membuat keputusan...

Seperti biase aku akan bersarapan sedikit utk mengalas perut sebelum pergi pejabat.. Dan pagi ini aku minum segelas milo panas dan sedikit fillet o fish diawal jam 7.30a.m. Pada pukul 9.00a.m teman officemate aku bfast.. Kali ini aku order neslo ais + roti kosong.. agak kenyang jugak la kan.. Pukul 11.30a.m pulak, member aku call n teman dia beli broadband.. kluar + mkn lg.. Kitorg makan kat Kluang Station.. Bile mkn kat sini, mcm biase aku akan order Teh Cham + curry puff.. kenyang giler.. Bile balik umah, aku dah rase loya sangat² + sakit kepala.. terus aku muntahkan balik isi perut ni.. Rase lega sikit tp badan aku tibe² je m'gigil.. kacau betol.. lps solat jumaat ni aku ade game badminton.. habis la.. dah xde energy..

Mase kat court badminton, aku dok dendiam je.. sbb badan dah rase x sedap.. aku main untuk ala kadar je.. takut pengsan lak kat situ.. nanti ramai pulak nak buat CPR kat aku.. hehehe..
result dr game tu utk bergu wanita aku menang.. tp untuk bergu campuran aku kalah.. hahaha.. sorry ye En. Ahmad Abd. Bari Ilmu Sauwir B. Abdul Karim... panjang gile name dia.. tp agak menarik bukan...

No comments: