Wednesday, May 20, 2009

bengang giler...

aku ade terima satu memo dari Syarikat Air Melaka Berhad pada pukul 10pg. Arahan dari 2nd bos suruh aku hadiri mesyuarat penyerahan kerja menukar 6 biji lift di Bangunan Graha Maju Melaka. Aku pun dgn cool gile bace la memo tu..tibe² terkejut beruk aku nengok tarikh meeting tu ari ni kol 10pg. sakitnye ati aku!!! pastu bile nak gune kenderaan jabatan, driver lak nak antar bos ke jasin. lg sorang driver nak antar T.A kanan gi mesyuarat tapak. terpakse la gune kuase veto aku... "antar saye dulu than baru antar Pn. Mirani tu".. heheh.. t'pakse la dia mendengar arahan dari Penolong Pengarah yg satu ni.. hehehe.. sampai kat Graha Maju tu jam menunjukkan kol 10.40am.. dah lambat tp buat muke x bersalah je.. dengan konpidennye aku masuk, terus tanye staff SAMB "Saye dr JKR ade mesyuarat, mane bilik mesyuarat tu?" leh x org tu boleh cakap "maaf la, mesyuarat ditunda pada ari isnin minggu depan pukol 3.30ptg".. pergh.. serte merta temper aku naik.. "kenape x inform pihak JKR?".. dengan senyum kambing dia jawab "kita akan faxkan. maaf ye..". aku dgn slumber je balas.."x pe saye mmg pemaaf, fax minggu depan pun x pe.." terus blah.. padan muke die... kejam gak aku ni..
tetibe je aku teringat, sape lak nak amik aku kat sini.. driver dah xde.. dusshhh... aku call opismate soh amik aku.. tetibe je dia sms kat aku "yati, bos ko tgh membebel kat bilik aku ni.. lambat ckit".. dah 45minit aku tunggu x kunjung tibe gak.. last² aku call kawan aku yg lain.. "Albert, jom kluar mkn. tp ko amik aku kat Graha Maju".. heheh.. nasib baik dia ok.. terus aku g lepak mkn KFC.. dah lame x mkn.. mengidam la pulak.. lame gile aku lepak kat sane.. 2 1/2 jam.. balas dendam.. lps lunch hour aku baru masuk opis.. hehehe.. driver call aku jawab awak x yah amik saye.. saye balik sendiri..

No comments: