Saturday, July 18, 2009

berakhir sudah kursus di J.B..

Sekarang ini saye berada di rumah ibunda tercinta saya di Melaka. habis je kursus terus lunch kat hotel and check out.. 5 hari berada di J.B sungguh memenatkan.. bukannye saya dapat tidur dengan lena.. walaupun disediakan katil yang empuk dan selesa tetap jugak saye akan mengalami kesusahan dan kepayahan untuk tidur dengan aman... setiap malam pasti saya akan terjaga n lepas tu saya akan susah untuk lelap semula.. mula la muka saye ni akan ditumbuhi jerawat sebab tak cukup tidur.. geramnye..
posing dalam bilik..

nak cerite sikit pasal kursus ni.. kursus ni overall ok la.. memberikan saya byk info and how to resolve prob kat site.. walaupun saya ni dalam bidang mekanikal tp saye didedahkan jugak utk semua disiplin.. saye jugak telah bertambah kenalan.. hehehe.. malam pertama saye di JB saye pegi danga bay.. malam ke2 saye sekali lagi pegi danga bay.. just temankan seorang sahabat yang baru saye kenali. Jurutera JKR Segamat lak.. dia baru je join ngan JKR 2 bulan lepas. saye terus boleh masuk ngan dia.. maybe satu kepala kot.. malam tu kami hanye ronda2 J.B n finally lepak kat Danga bay..

kumpulan saya tgh buat presentation

mlm ketiga pulak saye lepak ngan roommate saye kat tebrau city. pusing2 carik barang member.. lepas tu terus balik hotel sbb ade BBQ. makan tahap x ingat punye.. kenyang sangat.. kalau selalu mcm ni alamatnye badan saya ni akan bertukar saiz.. skrg ni pun dah rase seluar saye semakin ketat.. x moh!!x moh!!

peserta yang hadir

mlm ke4 saye x pegi mane2 pun.. sepatutnye saye dah plan nak kluar g main bowling kat angsana.. last2 member saye ajak g karaoke lak.. saye malas la nak pagi.. diorg sure balik lambat punye.. so saye x join la diorg tu semua... saye hanye lepak dalam bilik sambil packing2 barang nak balik...


Adam, Hafiz and me

mase nak balik dr JB saye rase ade tertinggal sesuatu.. tapi saye x tau ape yang saye tertinggal.. mungkinkah hati saye yang tertinggal di JB??.. hehhe...

No comments: