Friday, July 31, 2009

not feeling well

Demam, batuk n selesema.. sudah 2 minggu pun masih belum baik lg.. saya dah pegi check ngan doctor n dah disahkan demam biasa saja.. risau gak kalau² dijangkiti H1N1.. mase kursus aritu pun saya dah x larat.. malam ade class lg.. ingatkan lepas main badminton dah sihat. rupenye bertambah teruk.. serius mmg x larat mlm pertama mase kursus ari tu.. abis je class terus tido.. kesian member satu bilik ngan saya tu.. x pat la nak jalan² tgk bandar mlk ni.. tp mlm kedua kuatkan semangat untuk jdk tourist guide diorang.. tp abis class pun dah lambat.. sempat pegi naik bot je.. tp atleast best gak la.. kitorang je yang conquer bot tu.. x sempat nak upload gambar.. sume pic ade kat member saya.. blum di emailkan pada saya lg.. disebabkan keadaan saya yang tidak mengizinkan, saya amat kecewa x dapat menyertai pertandingan badminton.. aarrghhh!!! penat je training... sorry to JKR Mekanikal...

2 comments:

shiela said...

semoga cepat sembuh..yati, ko jgn keluar2 sgt la..mmg skrg musim sakit..takut aku..huhu

YaTie IzaTie said...

thank u cik chila.. aku risau gak.. mane tau tetibe arwah pulak aku ni..hehe..