Tuesday, July 21, 2009

hari ini dan lokasi seterusnya.

Setelah 8 hari menghilangkan diri akhirnya saya kembali jua ke office kesayangan ku ni.. mmm.. banyaknye kertas-kertas sampah yang peruu di sign and memo nak kene baca.. aarrghhh!!! malasnya nak sentuh semua ni.. rasa mcm nak je sambung cuti... tambah lagi hari ni cuaca diluar adalah sangat best.. hujan.. sejuk dan mendamaikan.. sedang elok kalau masa ini kita baring di atas katil sambil menarik comforter membaluti tubuh n ZzzZz.. hhehe..

Hari ini saya akan berada di office hanya untuk setengah hari sahaja.. balik tengahari nanti nak packing barang and menghilangkan diri sekali lagi.. saya akan berada di Equatorial Hotel Melaka selama 3 hari.. dekat sikit.. tp kene jugak tidur hotel sebab event dia sampai 11 mlm.. ngada2 la tu kan nak tidur hotel.. hehhehe.. nasib baik x kene pegi perak and kedah tgk balairung istana kat sana.. kalau x lg menanah badan saya ini menahan keletihan.. next week pun mcm tu jugak.. insyaallah saya akan berada di salah sebuah Hotel di Kuala Lumpur untuk tempoh 3 hari lagi..

Tp sebelum saya pegi check in hotel petang ni, saya nak pegi main badminton dulu. start kol 3 pm to 6pm. dah seminggu tak bersukan.. badan dah rasa berat.. dok hotel asik kene pakse mkn je.. 6 kali sehari.. perut saya ini semakin membesar dan pipi semakin tembam.. OMG!! x moh jdk XL size.. sogan den nanti.. x laku lak anak daro ni ha..

No comments: