Friday, July 31, 2009

jom main bowling

Last week saya secara bidang terjunnye telah mewakili JKR Daerah Jasin untuk perlawanan bowling diantara Agensi Anti Dadah Kebangsaan dan Mahkamah Majistret Daerah Jasin..
terpikir jugak macam mane la saye dari JKR Mekanikal Negeri Melaka boleh terlibat dengan semua ini.. Ini semua gara² En. Adam kite la, paksa saya untuk join diorg semua.. mungkin secara kebetulan saye ade mesyuarat di JKR Jasin petang tu.. tambahan En. Adam tu x cukup org.. nasib baik la game tu diorg buat kat bandar melaka. x la jauh sangat nak pegi.. Saya ingatkan kitorang satu group, rupenye dipecah-pecahkan.. lagi la saya malu.. x kenal sorang pun.. tp buat slumber je la main..

Sebenarnya saya ni tak terror pun main bowling.. setakat main baling je boleh la.. tp malam tu tetiba lak saya jdk mcm terror.. saya jatuhkan semua pin.. macam x percaye pun ade.. dalam hati terror gak ek aku main bowling.. heheheh.. and finally saya telah menang bagi kategori jatuhan pin terbanyak wanita.. hahaha.. dapat hamper je..



Lepas je abis main bowling, diorang ni ajak lak g test suare.. karaoke la ape lagi.. 2 jam kat dalam bilik tu.. saye dah la demam plus suare yg hampir hilang.. diorang pakse nyanyi jugak.. demi taknak menghancurkan hati peminat2 saya, terpakse la saye 'menyumbangkan' suare saye pada diorng.. hahaha... ape2 pun saye suke sangat kawan ngan diorang tu semua.. sporting.. actually diorg ni mude2 lg.. lg mude drpd saya.. but semuanya not available any more..


No comments: