Thursday, January 28, 2010

kesakitan yang tersurat dan tersirat

dear diary..

Hari ni aku rase penat sgt.. dari semalam aku mengidap sakit belakang dan bahu yg teramat sgt.. smlm pun tdo awal.. kononnye nk rest secukupnye... tp asik terkejut je tgh malam.. lepas tu susah nk tido semula.. erm.. maybe hati aku ni x tenteram kot.. ntah la.. setiap kali terjaga aku rase sedeh.. kenapa Allah duga aku mcm tu ye.. maybe aku ni byk berdosa dgn Allah.. sbb tu la aku jadik mcm ni.. ape² pun aku kene redha dengan ketentuan Allah dan hadapinye dengan tenang.. insyaallah..

6 comments:

shiela said...

huhu..cedehnye..xpe la, dah nak ujung mggu da ni..nnt ko ley rehat la ek..ko angkat berat ke weh, smpai sakit belakang n bahu tu..

Misz YaTie said...

penat sbb byk berpk.. sampai badan2 pun sakit.. hehhe..

FauziIbrahim said...

tuhan nak duga la tuh

faizulizwan said...

pikir siapa calon cik yati ker?huhuhu

♥ LeeN ♥ said...

ha. aku perasan ada perubahan dlm blog ni.. hehehe. Alhamdulillah.

Misz YaTie said...

fauzilbrahim: maybe Tuhan nk menduga sejauh mana tahap keimanan saye..

Faizul: calon? ramain sgt calon sampai x tau nk pilih yg mane 1.. hahaha..

leen: manusia pun boleh berubah inikan pula blog.. hehehe..