Saturday, February 20, 2010

educated maid

Memandangkan ari ni aku xde plan nk kluar merayap g memane atau bahase lebih tepat adelah x de org nk ajak aku kluar :-( , aku dgn tetibe telah merajinkan diri dgn mengerah tulang 4 kerat yg kurus lg kering ini utk m'jdk educated maid di ujung minggu.. actually last week dh buat keje2 rutin mcm biase, cume t'tinggal nk bersihkan kipas yg cantik tp x brp nk ade angin itu..

Bukan stakat 2 kipas tp aku telah mengejekan 5 kipas skali aung... x sangke si kecik lg keding ni sgt hebat lg kuat walaupun bfast cume sekeping roti telur yg dibeli oleh omak nye dan segelas white coffee ais saje.. pagi2 dh minum ais?? boleh reput tulang ni.. lantak la janji sodap.. kakak aku slalu panggil aku'bibik'.. boleh x?? bibik pun bibik la.. asalkan ko bahagia kakak oiii..


photo diatas adelah sgt comot dgn b'pakaian tido dan dah tentu x mandi lg itu.. sila abaikan wahai skalian alam..

sbnrnye aku slalu m'hitung ari.. bile la bibik Su merangkap maid nenek aku nk dtg umah ni.. kalau dia ade kat umah ni, aku boleh goyang kaki sambil menyanyi ~marilah bergoyang~.. semua keje dia yg bereskan.. sampaikan pinggan n mug bfast aku pun dia tolong basuhkan.. kalau bab ngurut ni, mmg la mabeles.. kasik upah sikit je, 1 badan dia urutkan.. sangat ngengade ye.. cepat la ko dtg bibik Su.. boleh la aku merehatkan diri di ujung minggu sambil telentang tgk tv aje.. sungguh pemalas rajin betol anak kesayangan omak ni.. hahhah..

No comments: