Friday, February 5, 2010

nape menyepi?

dearie diary..

hari ni baru la aku dpt melayari alam maya setelah hampir seminggu aku kesibukan kerje.. kene settle kan projek kat klinik pergigian alor gajah yg mcm hampeh tu.. sebutharga dah jual.. tutup minggu depan.. lege rasenye bile dah settle 1 bab.. tinggal nk evaluate and award je nanti..

baru je selesai buat s/harge, semalam dpt lg 2 projek nk kene jalan.. Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) daerah jasin & naiktaraf Dewan Banquet Pejabat TYT negeri melaka.. projek yg tengah berjalan lain, ni tambah lg projek.. AADK tu xde masalah sgt.. lagi pun aku dah handing over ke org lain.. aku hanye back up dia je nanti if tetibe budak contract tu behenti keje ke kan.. yang aku risau ni projek TYT.. kene design lagi.. kene buat document s/harge sendiri lg.. kene tebalkan muke lagi mintak spec kat kl.. malu tau asik mintak je.. bile la aku akan masuk team design.. mintak2 lame la lagi.. x sanggup dok kl.. x mohhh!!!

No comments: