Wednesday, October 14, 2009

Kembalikan Semangatku..

Salam..

Sepanjang minggu ini saya tak pasti dengan perasaan saya. Memang saya hilang mood untuk bekerje.. erm.. Nape la saye jadik mcm ni.. Ke mane la menghilang semangat bekerje gigih saye suatu ketika dulu.. Problem saya ni semakin serius.. Bukan takde keje nak dibuat, skrg ni tengah belambak keje nak di settlekan.. i'm still new.. i need somebody yg boleh lead & guide me untuk buat keje-keje tu.. Dulu saye boleh refer dgn my boss.. But now boss dah bertukar. Saya dapat bos yg memang super duper HAMPEH!!! Skrg ni saye mmg bekerje secara bergerak sendiri tanpa pantauan atau di guide oleh my boss. Kalau tanye dengan boss saye, dah tentu saye xkan dapat jawapan yg saya mahukan.. thank u my boss.. saya memang sangat suke bekerje bergandingan bahu dengan anda.. Entah berape lame lagi saye akan mengadap muke dia tu.. cepat2 la ngko kene berambos ye.. Dipersilakan...

No comments: