Tuesday, October 6, 2009

After 5 Years.

Salam.

Finally dibulan Syawal pada tahun ini kami bertemu kembali setelah hampir 5 tahun menyepikan diri..

~ Julie+Geeah+Yatie ~

Diorang ini adalah kawan saya semasa bersekolah asrama dulu. dioranglah kawan baik saya. Dua tahun saya satu bilik dgn diorg. Selalu je buat saya tersenyum dan tergelak berguling-guling masa kat dalam dorm dulu. erm.. bahagianya la masa tu. tp ade satu moment yg tak boleh saya lupekan.. saya dan Geeah kene denda cuci toilet asrama 4 tingkat tgh2 malam sebab fly asrama. dah la esok tu ade paper math (spm). Gile la.. nasib baik x kantoi exam..


Bila difikir kembali, nakal sungguh saya ni mase sekolah dulu.. belum lagi saya cerita kene jalan itik dari padang ke asrama, kene kejar dgn pengetua, kene denda dalam class sebab ponteng class then tido dalam toilet, ponteng prep menyorok dalam locker.. fly asrama x yah nak bgtau la.. mmg hebat bab2 fly ni.. erm... banyaknya kenangan saya masa asrama dulu.. Harap2 anak saya nanti tak ikut perangai ibu dia.. hehehe..

~ ibu-ibu(kecuali saya) dan anak-anak ~

Tapi sekarang, masing2 dah ada haluan sendiri yang perlu dilalui dan diharungi. Semoga alam rumah tangga mereka berjalan dengan lancar dan bahagia hendaknya..

2 comments:

shiela said...

cewah..kat bwh tu ade gamba lawa pulak..hehe..

aku rs ank ko mesti ikut perangai ko la nnt..xley larinye ;p

YaTie IzaTie said...

mane ade gamba lawa.. gamba serabai aku dok umah.
ye ke ikut perangai aku.. ikut yg baik je la.. yg nakal jgn ikut.. pengsan aku nanti..