Thursday, November 12, 2009

Penemuan Harta Karun

Salam.

Malam ni tak tau kenape.. tetibe je nak tgk album pic lame... mase tgh selak2 tu sekali saye terjumpe sesuatu.. nak kate card, bukan card.. nak kate surat pun bukan surat.. hand made dari 'seseorang'.. dah lame saya simpan bende ni.. masih lagi cantik dan tersimpan rapi dlm album tu.. sentimental value la konon nye.. dalam card@surat tu ade kata-kata jiwangzzzz dari seorg yg bername lelaki..
Sayang,
Maafkan aku seandainya warkah ini mengganggumu,
Bagiku, tiada keindahan yang cantik setanding wajahmu,
Tiada baris kata yang dapat menggambarkan erti pengorbananmu,
Setiap kerdipan kata hatiku terbayang wajahmu,
Teringat akan aku dikala waktu kita bersama,
Kau pegang erat tanganku walaupun aku mencium bumi,
Tapiku alpa tentang budi dan sayang yang dicurah.

Sayang,
Tanpamu aku masih diawangan mimpi,
Dibelenggu oleh mimpi-mimpi imiginasi,
Terkapai-kapai mencari harga diri ini,
Ku hargai pengorbananmu sayangku.

Sayang,
Ku sedari akan kelemahan diri,
Ku tahu akan kekurangan diri,
Ku akui aku selalu melukai hatimu sayang,
Apa yang pasti, aku sayang padamu,
Terimalah aku seadanya,
Jangan tinggalkan aku,
Kerana dihatiku hanya terpahat namamu sayang

Sayang,
blablablahhh...
blablabla....
....and blah la.....
Actually, ni la surat jiwangzz yg pertama after 5 years kami berkawan and terakhir saya terima from my ex.. Saya x sangke yg dia boleh jdk jiwang mcm ni.. hahha.. sbb dia bukan yg jenis mcm tu.. oh ye.. ade tarikh n time kat surat tu.. 14 feb 2004 @ 3 a.m.. and also ade our pic at bottom right card tu.. maksudnye dia tulis card ni mase valentine day... patut la jiwangzz.. oh ye.. crite pasal velentine ni, dia ade belikan couple T levis.. mase tu zaman budak2 lagi.. xde la pk gediks pun bile pakai baju tu kan.. vanga ade lagi.. hhahah.. skrg ni baju tu saye dah buat pekasam.. huhu.. it's over la.. saye dah x pk ape2 pun skrg ni.. hidup mesti diteruskan... come on babeh...

4 comments:

shiela said...

alamak..aku baru je mintak shoki bg surat(email) kat aku..huhu..sbb die tu xjiwang lansung..

YaTie IzaTie said...

aku x penah mintak dia jiwang dgn aku.. cukup la dia sayang and setia dgn aku.. nak buat ape aku mintak yg bukan2, kalau dia bagi pun bukan dgn kerelaan dan keikhlasan yang lahir dari dalam diri dia..

afiq said...

owhh i wish sye mmpu mnjadi jiwang sebegitu

YaTie IzaTie said...

afiq.. x perlu la nk jadik jiwang ni.. slalunye org yg jiwang ni sensitif.. susah jugak kalau asik tersentap je.. lame2 org bosan dgn kite.. so better jdk org yg sentiase cool..